Házirend

Időpontfoglalás és lemondási szabályok

Időpontfoglalás telefonon a +36-30-280-5014-s telefonszámon, illetve üzenetben a Facebook oldalon, messengeren lehetséges. Vendégek csak bejelentkezés alapján fogadok.

Időpont foglalásnál kérlek jelezd, hogy milyen szolgáltatásra szeretnél érkezni pl. pedikűr, gyógypedikűr vagy manikűr, és egyszínű vagy francia vagy géllakkozást szeretnél-e, stb.

Új vendégnél az első megbeszélt időpont pontos betartása szükséges, amennyiben ez már az első alkalommal meghiúsulna, abban az esetben másik időpontot kizárólag előleg fizetése után tudok biztosítani. Az előleget átutalással tudod rendezni, melynek mértéke a választott szolgáltatás(ok) 50%-a. Az előleg beérkezése után fixálom az időpontot. Az előleg természetesen levonásra kerül végösszegből a szolgáltatás végén történő fizetéskor.

Az időpontodra kérlek pontosan, lehetőleg kísérő nélkül érkezz. Késésnél maximum 10 percet tudok elfogadni, ezután már lehet, hogy nem fér bele az időnkbe minden, amit szeretnél. Pl. díszítés nem kerül a körmödre csak egyszínű lesz.

Korábban se érkezz kérlek, maximum 5 perccel előbb mint a megbeszélt időpont.

Betegen kérlek semmiképpen se gyere el, jelezd és keresünk másik időpontot amint meggyógyultál. Ha mégis betegen érkeznél, sajnos kénytelen leszek hazaküldeni téged.

Ha közbe jön valami és mégse tudsz megjelenni az időponton kérlek legalább 48 órával előbb jelezd. Nyilván hirtelen is közbe jöhet valami, (betegség) de kérlek próbáld jelezni. 24 órán belül lemondott időpont esetén új időpontot foglalni az elmulasztott szolgáltatás 100%-k (készen-állási díj) megtérítésével lehetséges.

Ha több szolgáltatásra érkezel pl. kéz géllakk és pedikűr – akkor amennyiben a helyszínen megváltoztatod, hogy az egyiket mégsem kérnéd – félszámításra fog kerülni mivel bejelentkezéskor így számoltam rád az időt. Kérlek ha meggondolod magad jelezd előre, hogy valamelyik szolgáltatást mégsem szeretnéd!

Amennyiben előzetes tájékoztatás nélkül nem jelensz meg az időponton, úgy új időpontot csak az elmulasztott szolgáltatások 100%-k megfizetése után van lehetőséged foglalni.

Higiénia

A szalonban a legfontosabb számomra a higiénia és a tisztaság. Minden vendég után fertőtlenítés történik, mind a szalonban mind az eszközök tekintetében.

Minden szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező az alapos kézmosás.

Amennyiben a kezelendő területen fertőző betegségekre utaló jelek vannak pl. vírusos szemölcs – a kezelés/szolgáltatás elmaradhat amíg megfelelő gyógyszeres/gyógyító kezelésre nem kerül sor.

Kísérők jelenléte

Kérlek lehetőleg egyedül érkezz, kísérő nélkül.

A szolgáltatás minősége érdekében, valamint a berendezések, veszélyes éles eszközök miatt kérlek, se kisgyermeket se kisállatot ne hozzatok magatokkal.

Garancia

Garanciát 1 hetet vállalok az elkészült géllakkozásra amennyiben az eredeti körömlemezed normál állapotban volt mikor érkeztél. Nem vállalok garanciát rágott, feszegetett körmökre.

A géllakkot a körmöd növekedésétől függően 3-5 hetente cserélni kell.

Lábon géllakk maximum 4-5 hetente ajánlott cserélni.

Körömprotézis esetében maximum 3-4 hetente vissza kell jönnöd cserére. 

Lábápoló kezelések esetén amennyiben otthoni ápolás szükséges a gyógyuláshoz, illetve ha nem jelensz meg a megbeszélt kontrollokon – ennek elmulasztása, nem betartása a vendég felelőssége.

Fizetési lehetőségek

A szolgáltatások, kezelések árát készpénzben vagy azonnali banki átutalással van lehetőség rendezni, mely mindenki számára a helyszínen a szolgáltatás végén kötelező. Hitel nincs!

Kérlek, ha tudtok kisebb címletekkel érkezzetek, mivel a váltópénz mennyisége véges.

A pontos árlista megtalálható a honlapon.

A hatályos magyar jogszabályok és a jelen házirend betartás kötelező minden stúdióban tartózkodó személyre nézve.

Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek.

Köszönöm hogy a házirend betartásával, hozzájárultok a könnyebb munkamenethez!